22 Nisan 2007 Pazar

SILΛПIП ΚΛLΣM!ПDΣП.


AnLatacak neLerim var biLsen,
İçimde İhtiLaLLer Kopmuş Kendimi Sürgüne Verdim,
MutLuLuqum çoktan ifLas etmiş,
itiraza hakkım yok biLiyorum, Beni Savunmak sana Düştü.
Seni Arıyorum.. Yarım KaLmış şiirLerim gibisin,
Yaşanmamış çocukLuğumsun anıLarımda...
ÖyLesine eksiğim ki sensiz öyLesine sahipsiz,
Bütün umutLara havLu attım..
Gidiyorum!..
İçimde geç kaLmışLığın, çaresizLiğin,
ÇocukLar gibi ağLıyorum ve geL gör ki;
Her damLa göz yaşımda yine seni arıyorum…



SıLa Namı Diğer Prenses - Su Perisi.


Yeahh GüseL Şiirr. Kendileri Tr nin En ŞekerLerinden. :)

2 yorum:

Erkan dedi ki...

GüzeL Devam...

Adsız dedi ki...

Sonunda yazabiliyorum artık bende:))

Bazen sözcükler kısır kalır, ifade edemezsin duygularını...Gözlerin eşlik eder duygularına. Sözlerin anlatamadığını gözler daha iyi anlatmaz mı zaten...Gözlerim yıldızlara inat parlıyor bu günlerde. Nedenini çözemediğim bir bir muamma... Sanki gökkuşağı gözlerimde doğdu. Yoksa gözyaşlarım mı çağırmıştı gökkuşağını? Gözlerimde sanki seni göreceklermiş gibi korkuyorum bakmaya... Bilmiyorlar ki sen içimdesin, aldığımız nefeste, kokladığım çiçekte...

Sana anlatacak nelerim var bir bilsen ama seni sana anlatamam ki...Kelimelerin her cümlesi seninle başlayacak, seninle bitecek çünkü...Sen herkesin sahip olmayı isteyecek kadar mükemmel , ancak herkesin haketmeyeceği kadar özelsin benim için... Keşkeleri hayatımdan çıkarmıştım ama yine el ele yürümeye başladık. Keşkelersiz bir dünya olsaydı keşke...Herşeyi sınırsızca yaşayacağımız...
ŞekeY ;)